טפסים

אישור משתתף בפרויקט: חוויה במגרש עם מפעל הפיס

הנחיות למילוי הטופס:

 

1. אנו מאשרים למפעל הפיס ולמנהלת הליגות לכדורגל את ביצוע הפעילויות הבאות בקשר עם הפרויקט:

2. אנו נותנים בזאת את הסכמתנו המלאה לכך שהמנהלת ו/או מפעל הפיס יהיו רשאים לקיים עם הילד/ה כל ראיון או כתבה ולבצע צילומי סטילס או וידאו ותמונות בהשתתפות הילד/ה.

3. הננו להצהיר/ה כי לא יהיה לילד/ה או לנו ו/או לכל מי שמטעמנו כל זכויות יוצרים ו/או כל זכות ו/או טענה ו/או תביעה ו/או דרישה אחרת (לרבות מכוח חוק הגנת הפרטיות התשמ"א- 1981) בצילומים, ראיונות, כתבות ו/או בכל חומר אחר אשר הוכן ו/או יוכן במסגרת הפעילות שערכה המנהלת ו/או בעריכתן ו/או במסגרתן.

4. מבלי לגרוע ו/או לפגוע מן האמור לעיל אנו מתירים למנהלת ו/או למפעל הפיס ו/או לכל מי שמטעמם של אלו, באופן בלתי חוזר, לעשות כל שימוש בעתיד, ובמספר בלתי מוגבל של פעמים, בצילומים, בראיונות וביצירות מכל סוג שהוא בקשר לכך ו/או בפרטים הנכללים בראיונות ובכתבות, לרבות בשם של הילד/ה ופרטיו/ה, כל זאת לרבות שימושים בכל אופן ובכל מדיה (לרבות עריכת עיבודים והתאמות, סטילס, וידאו, פסקול וכיו"ב), כגון אך לא רק בהצגתם ברבים, בשידורי טלוויזיה, אינטרנט, בשיתוף ברשתות חברתיות, ביחסי ציבור ותדמית של מפעל הפיס והמנהלת ועוד.

5. אנו מוותרים על כל סעד ו/או תביעה ו/או טענה ו/או דרישה כלפי המנהלת ומפעל הפיס, ביחס לכל זכות הנובעת ו/או הנוגעת לביצוע פעולות אלו, לרבות קבלת תמורה מכל סוג בגין השימוש.

6. אנו מצהירים כי לא חלה עלינו כל מגבלה חוקית ו/או חוזית או אחרת למתן אישורנו זה, וכי לא ידוע לנו על מגבלה המונעת ממי מטעמנו, לאשר שיתופו בצילומים ובראיון על כל מרכיביהם או המונעת מהמנהלת ומפעל הפיס שימושים באופן המתואר לעיל בצילומים, בראיונות ובחומר הנכלל בהם.

7. ידוע לנו כי ההחלטה אם לפרסם חומר כלשהו כפופה לשיקול הדעת הסופי והמוחלט של המנהלת ומפעל הפיס.

 

אנו החתומים מטה
חובה למלא 9 ספרות
חובה למלא 9 ספרות
חובה למלא 9 ספרות
(להלן: ”הילד/ה”) המשתתף/ת בפעילות ”זמן מגרש - חווית כדורגל עם מפעל הפיס”) ”הפרויקט” (שערכת על ידי מנהלת ליגות הכדורגל המקצועניות בישראל 2014 בע”מ ו/או מי שמטעמה חותמים על אישור זה לאחר שהסברנו לילד/ה את תוכנו ואת משמעותיו.
חתמו כאן
סמנו V ליד "אני לא רובוט"